Foglalási szabályzat

Általános Szerződési Feltételek
Az Általános Szolgáltatási Feltételek (“ÁSZF”) tartalmazzák a Peceparti Plasztika Kft. (székhely: 1073 Budapest, Erzsébet krt 24., adószám: 24867386-2-42), mint szolgáltató (“Szolgáltató”) által üzemeltetett webáruház használatára vonatkozó általános szerződési feltételeket. Kérjük, hogy csak akkor vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve. Jelen dokumentum nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre (nem minősül írásba foglalt szerződésnek), magatartási kódexre nem utal.
Szolgáltató adatai:
A szolgáltató neve: Peceparti Plasztika Kft.
A szolgáltató székhelye: 1073 Budapest, Erzsébet krt. 24.
A szolgáltató elérhetősége, az igénybe vevőkkel való kapcsolattartásra szolgáló, rendszeresen használt elektronikus levelezési címe: [email protected]
Telefonszáma: 06304036085
Cégjegyzékszáma: 01 09 186707
Adószáma: 24867386-2-42
1. A webáruházon keresztül időpontot lehet foglalni szakorvosi konzultációra, illetve kisebb műtétek (bőrelváltozások kimetszése) végrehajtására.
2. A rendelés menete:
- Szolgáltatás kiválasztása
- Időpont kiválasztása
- Adatok megadása
- Számlázási adatok kitöltése - Foglalási szándék elküldése - Fizetési mód kiválasztása
- Fizetés
3. Fizetési lehetőségek: bankkártyás fizetés (OTP Simple Pay).
4. A foglalási díj rendezésére 24 óra áll rendelkezésre. 24 órán túli nem teljesített kifizetés esetén a rendszer a lefoglalni szándékozott időpontot automatikusan törli.
5. A szolgáltató webáruház köteles az igénybe vevő megrendelésének megérkezését az igénybe vevő felé elektronikus úton haladéktalanul visszaigazolni. Amennyiben e visszaigazolás az igénybe vevő megrendelésének elküldésétől számított, a szolgáltatás jellegétől függő elvárható határidőn belül, de legkésőbb 48 órán belül az igénybe vevőhöz nem érkezik meg, az igénybe vevő mentesül az ajánlati kötöttség vagy szerződéses kötelezettség alól. Megrendelés és annak visszaigazolása akkor tekintendő a szolgáltatóhoz, illetve az igénybe vevőhöz megérkezettnek, amikor az számára hozzáférhetővé válik. A fenti szabályoktól eltérhetnek a felek, ha ebben megállapodtak.
Ha a Szolgáltató a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott szolgáltatás nem a Szolgáltató érdekkörében felmerülő okból hiányzó tárgyi vagy személyi feltétel miatt nem áll rendelkezésre, köteles erről a felhasználót haladéktalanul tájékoztatni, valamint a felhasználó által fizetett összeget legkésőbb 30 napon belül visszatéríteni.
6. A foglalási díj a létrejött személyes konzultáció során fizetendő konzultációs díjból teljes egészében levonásra kerül.
7. A lefoglalt időpont nem módosítható és másra nem átruházható. Ha a páciens az érdekkörében felmerülő ok miatt nem tud megjelenni a lefoglalt időpontban, ilyenkor új időpontot kell foglalnia és a foglalási díj összege nem kerül visszatérítésre. Abban az esetben, ha a Szolgáltató kívánja módosítani az időpontot, vagy lemondja azt, fenntartja magának arra jogot, hogy a lefoglalt időpontot módosítsa, lemondja a Pácienssel történő előzetes egyeztetés alapján, ebben az esetben a korábban befizetett foglalási díj a módosított időpontra kerül felhasználásra. Abban az

esetben, ha a Páciens az érdekkörébe tartozó okból felmerült ok miatt lemondja a foglalt időpontot és nem kerül sor módosításra, a foglalási díj nem visszaigényelhető, illetőleg a Szolgáltatónak visszafizetési kötelezettsége nincs.
8. Technika problémák, kérdések, panasz esetén esetén kontakt e-mail: [email protected]
Budapest, 2022. március 23.